Zoek
Winkelwagen
Je hebt geen artikelen in uw winkelwagen.
Choose language
Mijn account

Klantenservice

Veelgestelde vragen

Waarom worden alle bestellingen als pakket verzonden?

Door alle bestellingen als pakket te verzenden weten we zeker dat je bestelling onbeschadigd bij je aankomt en bieden we jou de mogelijkheid je zending via track & trace te volgen.

Ik zoek iets maar het staat niet op jullie site.

Wanneer je iets zoekt dat je niet op de site hebt kunnen vinden (heb je de zoekfunctie al gebruikt?) dan is dat product geen onderdeel van het huidige assortiment.

In sommige gevallen kunnen we het voor je bestellen. Hou hierbij wel rekening met een levertijd variërend van enkele dagen tot enkele weken.

 

Ik ben een gitaarbouwer/reparateur/winkelier. Kan ik (handels)korting krijgen?

GuitarSupplies is een retailer en geen groothandel: de prijzen en kortingen zijn voor iedereen gelijk.

Kortingscodes worden via de nieuwsbrief, Facebook en deze website aangekondigd. Daarnaast zijn er voor sommige producten staffelkortingen.

 

Heb je een vraag?

Via onderstaand formulier of rechstreeks via support@guitarsupplies.nl kunt u met ons in contact komen. 

Cookies helpen ons om onze diensten te leveren. Door gebruik te maken van onze diensten, gaat je akkoord met het gebruik van cookies op deze website.
Wijzig instellingen