Search
Shopping cart
You have no items in your shopping cart.
Choose language
My account

Customer service

Frequently Asked Questions

Waarom worden alle bestellingen als pakket verzonden?

Door alle bestellingen als pakket te verzenden weten we zeker dat je bestelling onbeschadigd bij je aankomt en bieden we jou de mogelijkheid je zending via track & trace te volgen.

Ik zoek iets maar het staat niet op jullie site.

Wanneer je iets zoekt dat je niet op de site hebt kunnen vinden (heb je de zoekfunctie al gebruikt?) dan is dat product geen onderdeel van het huidige assortiment.

In sommige gevallen kunnen we het voor je bestellen. Hou hierbij wel rekening met een levertijd variërend van enkele dagen tot enkele weken.

 

Ik ben een gitaarbouwer/reparateur/winkelier. Kan ik (handels)korting krijgen?

GuitarSupplies is een retailer en geen groothandel: de prijzen en kortingen zijn voor iedereen gelijk.

Kortingscodes worden via de nieuwsbrief, Facebook en deze website aangekondigd. Daarnaast zijn er voor sommige producten staffelkortingen.

 

Do you have a question? We are happy to help you!

You can get in touch with us via the form below or via support@guitarsupplies.nl

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies.
Change settings